zaterdag 26 november 2011

KADOOTJE!!!!!!!!

Vandaag kreeg ik met de post een pakketje en tot mijn verassing zat daar een hele leuke beer in.
Ik heb hem van iemand gekregen die ik via internet heb leren kennen ,nog nooit heb ontmoet,maar toch een wel een band mee hebt.Soms klikt het met iemand die je eigenlijk niet kent,maar heb je zoveel overeenkomsten.Ik had haar van de zomer ook een beertje van mij gestuurd.Ik doe dat wel vaker hoor maar het is dan o zo leuk om zelf ook een keertje wat te krijgen.
Dank je wel Roelie.

Hier een foto van de beer hij kwam aan in zijn stoere broek met gebreid hemdje en tasje en hij had een klein vriendje bij zich en twee bordjes.
Is hij niet schattig?

1 opmerking:

't Glimmenhofje zei

Wat leuk dat je nu zelf eens verwend word en omdat je het helemaal niet verwachtte is de verrassing nog groter! En ik herken je verhaal, want ik heb ook een heel lief mens leren kennen via de blogwereld en heb nu een heel fijn contact met haar en ook ik heb haar nog nooit in het echt ontmoet...
En ik heb ook nog een aantal leuke meiden via hun blog teruggevonden op Facebook en daar heb ik nu ook een heel leuk contact mee, dus dat bloggebeuren is zo slecht nog niet, hihiii.
Maar een heel leuk beertje heb je gekregen en hij zal vast een heel fijn plekje krijgen!! Hartelijke groetjes, Joyce Glim.