donderdag 2 februari 2012

pop

Hallo allemaal, Hier een paar foto's van de pop die ik deze week heb gemaakt,vind hem zelf zo leuk alweer een hobby erbij. Er zit zoveel in mn hoofd om te maken wordt er soms zelf moe van,zoveel idééén. Ik kan nog steeds geen berichtjes bij iemand anders plaatsen heb alles al geprobeerd maar niets werkt.
Ook nog een foto van onze kat Kees hij is vanochtend om 8 uur al naar de dierenarts gegaan om daar gecasstreerd te worden,zo zielig maar hij begon erg te puberen dus was het nodig
Nou fijne dag allemaal,groetjes Corina

3 opmerkingen:

Kenth Bears zei

Wat een liefie, zijn het zonnekindpoppen?
Veel plezier en een fijne dag ook voor jou.
En beterschap voor kees. Groetjes Karin

Rita zei

hey , ik kon in 't begin ook nergens iets schrijven op een andere blog ,ik kreeg toen de tip , je moet jezelf eerst afmelden en dan ging het van mij , ook es proberen , grts rita

Marijke van Ooijen zei

Hay meis,

Wat een lieve popjes..
Ik vind die mondjes zo schattig,
Jij kunt alles.. Je hebt een paar gouden
Handjes..geweldig,

En wil je Kees een dikke knuffel van mij geven.
De lieverd...ik hoop dat hij snel weer opknapt.

En Thea, dat gevoel van zoveel ideetjes, dat ken ik hihi
Daar kan je erg onrustig van worden..

Dag meisie...wens je alle liefs...
Marijke