vrijdag 29 juni 2012

Bijna met vakantie

Hallo allemaal, Nog even een paar laatste fot's voordat ik met vakantie ga,ik wilde het popje graag af hebben voordat we weggaan.Het is een jongetje geworden en noem hem Mickey,ik gebruik bij het boetseren altijd zwarte glazen berenogen,ik heb namelijk de tik dat ik niet met gewone ogen kan werken hoe dat komt weet ik niet.Mickey heeft nog zwarte ogen want ik ben nog aan het twijfelen of ik ze zal schilderen of ze gewoon zwart laat(hebben even een weekje om over na te denken).
Ik wens jullie allemaal een fijne vakantie en een beetje mooier weer toe. Groetjes Corina

4 opmerkingen:

Anja zei

Wat schattig weer ook al heb ik geen flauw idee hoe je zoiets maakt..
Fijne vakantie, geniet ervan !

Kenth Bears zei

Ziet er weer prachtig uit,knap gemaakt, fijne vakantie Kram Karin

Marijke van Ooijen zei

Wat een schattig knulletje heb je gemaakt...
En wat kun je toch goed boetseren meis..!

Fijne vakantie...

Liefs,
Marijke

Veerle zei

Ben ook eens gaan neuzen op je blog. Hij is heel mooi met veel variatie en leuke werkjes. Knap werk.
Nog een supervakantie gewenst.
Groetjes
Veerle