vrijdag 30 november 2012

Daar zijn we weer!!!!

Hallo allemaal, Het heeft even een paar weken geduurd voor ik weer wat op mijn blog heb gezet. Ik heb de laatste weken weer wat verschillende dingen gemaakt. Een paar weken geleden zag ik op het blog van barbara's poppenatelier engelen die gemaakt waren van vilt,ik heb er ook ééntje besteld bij haar ze had er één gemaakt van roze met geel en dat zijn voor mij bijzondere kleuren. Ik ben toen gaan proberen er ook ééntje te maken,want ik heb altijd voldoende materiaal in huis,mijn meiden zeggen wel eens(vaak)dat een hobbywinkel jaloers zou zijn op mijn spullen en hobbyboeken en bladen. Nu maar even wat foto's
Nou fijn weekend allemaal. groetjes Corina

3 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Wat zijn ze goed gelukt. Heb het ook eens geprobeerd, maar het resultaat was niet je van het, maar ik vind ze zo mooi.
gr lisette

creatie's and stuff by jenneke zei

wat ontzettend goed gelukt, en gelijk heb je wees voorzichtig met je handen
lieve groet jenneke

sharon's shabby creations zei

Hey,

Long time no see!!! Wat heb je mooie engelen gemaakt!!!! Helemaal te gek!! En wat heb je je blog mooi veranderd zeg!!!

Veel liefs Sharon