zondag 30 december 2012

Op naar 2013

Hallo allemaal, Dit is mijn laatste blog bericht van dit jaar. Ik kijk terug op een zeer creatief jaar waarin heel veel nieuwe dingen gemaakt zijn. Zoals jullie zeker hebben gemerkt maak ik heel veel verschillende dingen ,kan nou niet zeggen dat het bij één ding hou,dat komt denk ik omdat er zoveel leuke dingen zijn om te doen.Op het moment ben ik bezig met het maken van beschermengeltjes van vilt ,heb er denk de afgelopen weken zo'n stuk of twintig gemaakt,die zijn uit gevlogen naar familie en echte vrienden in mijn omgeving. Ik hoop in het nieuwe jaar weer deel te nemen aan een poppen en beren beurs op tweede paasdag 1 april (nee geen grapje).Ik ga het weer proberen naar een aantal jaren afwezig te zijn geweest ben ik benieuwd of het gaat of ik het volhoud zo'n hele dag,maar we gaan ervoor.Nu nog even wat foto's van mijn laatste creaties.
Dit is konijn LOLA,ze is gemaakt van een langharige mohair en heeft een gehaakt vestje aan en is zo'n 35 cm groot het gezichtje is gemaakt van vilt.
Ik heb ook twee feëën gemaakt,de bovenste is een bloemenfee. De onderste is een winterfee. Ik wens jullie allemaal een goed uiteinde en een super (en een heel creatief) 2013. Tot volgend jaar allemaal. Groetjes Corina

3 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Corina een heel fijn oud en nieuw en een heel gezond en creatief 2013. Tot volgend jaar!
gr lisette

creatie's and stuff by jenneke zei

ECHT alles wat je maakt....vind ik ENORM mooi
maarre lola hier daar ben ik wel in luv mee ♥♥♥
enne tot een lief en gezellig volgend blogjaar met je...ik heb er zin in

lieve groet jenneke

toedeloez zei

ooooooo je winterfee wat mooi!!!
al je creatie's zijn super maar deze.....
je hebt mijn mailadres inmiddels,kan je mij mailen over de prijs zou ik deze bij jou willen bestellen?
liefs