vrijdag 7 december 2012

wat een weer

Sneeuwt het overal zo hard? Ik moet zeggen ik hou helemaal niet van sneeuw,als het zo valt ziet alles er wel mooi uit hoor,maar je wereldtje wordt wel weer heel klein zo,durf niet naar buiten want ben niet zo stevig op mn beentjes en dan word het toch moellijk om er echt uit te gaan. Gelukkig verveel ik mn eigen niet hoor want heb genoeg hobby's waar ik mijn eigen mee kan vermaken.Heb vandaag vijf nieuwe engeltjes gemaakt
Ook heb ik van de week nog een beertje gemaakt.
En dan heb ik ook nog deze zingende engel gemaakt
Nou dat was het dan weer allemaal een fijn weekend en heel veel sneeuwplezier. Groetjes Corina

5 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Het weer valt inderdaad reuze mee, maar als je niet naar buiten hoeft lekker binnen blijven.
Ik vind je engeltjes echt schitterend weer een talent erbij.
gr lisette

Anja zei

Wat een leuke dingen heb je weer gemaakt. Lekker binnen en genoeg te doen, prima toch. Fijn weekend.

Brie Binnendijk zei

O dat beertje wat lief!!!! Ik vind sneeuw ook niks aan hoor, dan durf ik niet meer te fiesten, dus dan maar een beetje glibberen over straat. Vind je engeltjes en beertje echt heel mooi geworden.
Lieve groetjes brie

herzkram zei

Hoi Corina,
wat maak je mooie dinge. Ik vind dat leuk. :-)
Mijn nederlands is niet so good maar ik denk dat je begrijp wat ik zeggen will. :-)
Ik hou van sneeuw maar ik moet ook niet met de auto rijden.
Groetjes
Sissi

Kenth Bears zei

Mooie engeltjes heb je gemaakt, bij ons licht ook sneeuw, vind het wel fijn want dan wordt het wat lichter. Heb het goed en kram Karin