donderdag 31 januari 2013

beschermengelen

hallo allemaal , Ik wil jullie even mijn nieuwe engelen laten zien. De eerste is zo'n 30 centimeter groot.Ze heeft een baby in haar armen.
De onderste is zo'n 25 cm groot en heeft een lenteboeket en is in lente kleuren
Deze twee engelen staan ook in mijn webwinkeltje. Ik heb deze week er ook nog drie gemaakt voor carin van Toedelz. Ik ben blij dat ze ze mooi vind. Ook ben ik blij dat ik haar ben tegengekomen op blogger. Nou fijne avond allemaal Liefs Corina

6 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

je maakt werkelijk de mooiste engelen...ik kan het nu ook weten ha ha ( via carin )


deze zijn ook geweldig zeg ♥

lieve groet jenneke

hester horden zei

Wat een plaatjes zeg! En ik heb er 1 alive mogen aanschouwen bij me zussie Jenneke..Prachtig!

Groetjes Hester

Moos zei

Ook ik heb een echte van jouw hand mogen vasthouden bij Jenneke gisteren!

Wat is die mooi meis .... net zo als deze weer!!!!

creatie's and stuff by jenneke zei

owwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwwww ........die ik ben
ik heb jullie gelinkt ZONDER foto zie ik net......shame on me

morgen maak ik er een nieuw bloggie over aan MET foto hihi

creatie's and stuff by jenneke zei

http://creaties-jenneke.blogspot.nl/2013/02/gehaakt-zakdoek-hoesje.html#comment-form

NU met foto ha ha

lieve groet jenneke

Kenth Bears zei

Mooi gemaakt hoor. Gaat alles goed met je? Hier is het s'avonds allweer een beetje langer licht. Veel plezier en groetjes van Karin