donderdag 17 januari 2013

Hallo allemaal

Ik heb dit keer een poes gehaakt van grijze katoen. Het was een uitdaging want ze heeft een gebreid jurkje aan,ik kan (bijna alles)maar breien nee.Maar vond het jurkje zo leuk dat ik er toch ben aan begonnen met een boekje waar steekuitleg in staat toch maar aan begonnen. Volgens mij is het jurkje niet zo geworden als het moest ,maar ik vond het allang goed. Het patroon heb ik van internet gekocht bij: http://www.mijn.webwinkel.nl/winkel/aminettesworld.
Op amigurumi-haken.be is elke maand een wedstrijd van wie de leukste ami maakt,nu heb ik mijn koekkoeksklok aangemeld om mee te doen je kunt daar stemmen welke ami je het leukste vind.Je kunt ook lid worden van de site,kost niets en er staan zoveel leuke foto's op van ami's. groetjes corina

6 opmerkingen:

Angeline zei

Wat een dotje en je jurkje staat haar beeldig,kei goed!

sharon's shabby creations zei

Hoi corina,

Wat een super beesie zeg!!! Echt heel mooi gedaan!! Ben benieuwd weer naar je nieuwe creaties!!!

Veel liefs Sharon

sharon's shabby creations zei

Hoi corina,

Wat een super beesie zeg!!! Echt heel mooi gedaan!! Ben benieuwd weer naar je nieuwe creaties!!!

Veel liefs Sharon

toedeloez zei

ach wat een schatteke, jouw jurkje is ook schattig en dan het beertje, helemaal geweldig, zo ver was ik nog niet...
liefs

sharon's shabby creations zei

Hoi Corina,

Ik kan niet reageren bij je nieuwe bericht!! Heb ik ook wel eens met mijn blog hoor!! Weet niet waar het aan licht!! Maar goed wat heb je dat weer vreselijk prachtig gedaan!! Echt erg kunstig!!

Veel liefs Sharon

Kenth Bears zei

Wat een liefie!