donderdag 10 januari 2013

koekkoeksklok

Hallo allemaal, Mijn man was gisteren jarig en hij wil altijd al graag een koekkoeksklok hebben. Na wat gespeurd te hebben op internet kwam ik erachter dat ze toch wel toch wel vrij duur zijn.Nu had ik wel eens een patroon voorbij zien komen op internet maar dat was een kleintje ,dus maar zelf aan de slag gegaan.Een tekening gemaakt en zomaar gaan haken.En beetje bij beetje werdt het wel wat.Achterkant van hout gemaakt op maat gezaagd en voor het omhulsel karton gebruikt bij de bouwmarkt van die spijkertjes gehaald waar ze ook stoelen mee bekleden. Ik moet zeggen dat hij best goed gelukt is,alleen de foto is niet zo goed maar ik zal dr morgen wat andere foto's van maken. Dick is er helemaal blij mee en zou geen andere klok meer willen.
groetjes corina

6 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

feliesssss met je man,.....en wat heb je dit enorm GAAF gedaan zeg!!!!klasse
lieve groet jenneke

Angeline zei

WAUW GAAAF ZEG!!!Echt heel mooi gedaan!Nog Gefeliciteerd ook!

Rita Russe zei

amaai proficiat !!! zo sjiek zeg

sharon's shabby creations zei

Hoi hoi lieverd,

Terug van weggeweest ben ik weer te vinden in blogland!! En wat heb je hard geknutseld echt super!! Wat een leuke en mooie dingen heb je allemaal weer gemaakt!! Dus vanaf nu ben ik er weer om je mooie blog weer te volgen!!

Groetjes Sharon

Anja zei

Gefeliciteerd en wow wat een mooie klok !!!!

Kenth Bears zei

Hihi van harte gefeliciteerd, de klok is super gaaf geworden wat een leuk idee. Kram Karin