vrijdag 4 januari 2013

weer aan het haken

Hallo allemaal. Hoop dat jullie weer allemaal een beetje bij gekomen zijn van de drukke feestdagen. Ben altijd blij als het weer achter de rug is, vind het altijd superleuk en gezellig met alle versiersels en dergelijke.Nu weer lekker fris het nieuwe jaar tegemoet. Ik ben weer aan het haken geslagen en heb een konijn gehaakt van een patroon van Lilleliis(weet nooit hoe ik dat moet uitspreken)het is het patroon van Frilly-Pants Bunny.Ik heb haar alleen andere kleuren kleertjes aangegeven. Ik heb ook een te grote maat haaknaald gebruikt 2.5 ,de volgende keer gebruik ik denk ik naald 2.Dan zie je de vulling niet zo zitten.
Nou fijn weekend allemaal. groetjes corina

5 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

nou corina ik vind hem toch wel heel erg lief en mooi ♥ enne nog de beste wensen voor 2013

lieve groet jenneke

Anja zei

Wat een dotje !!
Ik heb ook al diverse konijnen van Lilleliis gemaakt

zeeuwsmeisje zei

Wat een mooi konijntje. Vind haar patronen ook erg mooi en heel goed beschreven de naam is lastiger uitspreken is tot daar aan toe maar de spelling :(
gr. Lisette

Angeline zei

Wat een schatje!De vulling is niet echt storend vind ik.Ik heb voor onze kapster vandaag haar kraamkadootje afgemaakt,Rhinka de Rhino van Pepita...heb hem al eens in het lila laatst gehaakt en die hangt op mijn dochters kamer,maar zij koos voor een donkerblauwe(heb het gevraagd of ze dat leuk vond,aangezien ik er toch een dikke 14 uur mee bezig ben)Half februari krijgt ze een zoontje,maar ze mag hem nu ze het toch al weet volgende week vrijdag als ze voor het laatst komt voor haar verlof al meenemen van me,kan ze hem al ophangen,als ze het dan toch al weet;-)!Bij zijn voorhoofd zie ik ook soms de vulling wat,heb zijn hoofd zo geduwd dat het minder is en niet storend is,maar ja dat krijg je nogal gauw met zo'n donkere kleur:-(Zal hem morgen op mijn blog plaatsen.Lilleliis heeft erg leuke patroontjes,heb er ook een paar van haar...

groetjes

't Glimmenhofje zei

Hoi Corina, wat leuk dat je weer aan het haken bent en wat een enig konijn, ik ben jaloers hoor!! Heb me nog nooit eerder gewaagd aan een diertje, maar als ik dit zo zie moet ik mezelf er echt eens toe durven zetten... En ik zou hetzelfde hebben wat betreft die vulling, maar is zulke vulling nou niet te schilderen? Vroeg ik me zo af...? Dan zou hij in een donkere tint te maken zijn en is het probleem opgelost...
Maar maak je er niet te druk om, hij is echt superleuk en ook die kleertjes zijn enig!! Fijn weekend en lieve groetjes, Joyce.