zondag 10 februari 2013

even achter de naaimachine gekropen.

Hallo Allemaal, Heb weer eens een berenpakje gemaakt. Op tweede paasdag 1 april ga ik sinds jaren weer deelnemen aan een poppen en berenbeurs,we gaan het weer proberen Mijn dochters gaan met me mee om me te helpen,toch wel spannend ,ben benieuwd of ik het volhoud,zowel lichamelijk als met drukte om me heen,maar we zien het wel. Ben begonnen om wat berenkleding te gaan maken voor de beurs,hieronder een foto van wat ik vanmiddag heb gemaakt.
Het is een overgooiertje met broekje en daarbij een jasje. Was wel superleuk om een keer wat kleertjes te maken en de komende weken zullen er nog wel wat volgen. Ik heb ook nog wat gehaakte beesten gemaakt ,maar daar plaats ik morgen wat foto's van. S avonds op de bank vind ik het heerlijk om te haken ,dat is voor mij echte ontspanning even het hoofd leegmaken. Groetjes Corina

5 opmerkingen:

creatie's and stuff by jenneke zei

wat een prachtige kleertjes en wat leuk dat de meiden met je meegaan
zeker als het lichamelijk niet zo je van het gaat

lieve groet jenneke

zeeuwsmeisje zei

Wat een mooie spullen weer. Is wel gezellig als je dochters meegaan naar de beurs. Waar wordt die gehouden?
gr lisette

Angeline zei

Mooie spulletjes en heel veel succes!

groetjes
Angeline

Moos zei

Even achter de naaimasjien gekropen .... tjeetje meis wat knap gemaakt toch weer!!!!

Wateringen zei

Hay meis,

Ohhh...wat een schattige kleertjes..
Wat knap gemaakt..dat jasje is super!

Meisje ik wens je heel veel succes hoor op de beurs.

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com