donderdag 14 februari 2013

Het is me gelukt

Het is me gelukt na veel proberen en uithalen en opnieuw proberen en weer uithalen en na veel................ Dus is het me gelukt. Het is me gelukt een beer te haken met een goede berenkop. Gisteren heb hem afgekregen en ik ben blij met het resultaat. Hier even een fotootje. ik weet niet hoe het kan maar de foto's worden boven de tekst geplaats ,zeker weer iets nieuws van blogger. Ik ga maar eens uitvogelen hoe ik de foto's goed ga krijgen want ik vind het maar niks. groetjes corina

7 opmerkingen:

hester horden zei

Het is je zeker gelukt zeg, ik doe het je niet na.
Prachtig!

Lieve groetjes Hester

creatie's and stuff by jenneke zei

wowwwwwwwwwwwwwwwwwwwww meis

ge-wel-dig MOOI ♥♥♥
lieve groet jenneke

Angeline zei

Ohhhh wauw daar mag je wel heel trots op zijn zeg!Wat een ontzettend' lekker ding'met een te lieve snoet en dat zomaar vanaf jou haaknaald!Weet je wat het leuke is van als je de foto boven de tekst hebt staan?!?!?!....mensen zien dan je foto en niet de tekst op hun bloggerdashboard wat ze vast en zeker aantrekt om de rest eens te bekijken of te lezen,ha,ha....Ik vind het mooi zo en deze beauty mag gezien worden!


groetjes
Angeline

Brie Binnendijk zei

Zo die is echt goed gelukt!! Ik doe je dat niet na hoor! Vind het een mooie beer met een super mooi jasje wat ze aan heeft! lieve groetjes Brie

zeeuwsmeisje zei

Hij is zeker goed gelukt wat een plaatje. Balen dat blogger gedoe he ik vind het ook niets. Je krijgt ze ook naast elkaar als je ze tegelijk oplaad.
Wat je vraag over de beurs betreft ik ben er nog nooit geweest, maar wie weet ga ik er eens een keer kijken. Lijkt me best leuk.
gr lisette

Anja zei

Ohhhh ik ben verliefd wat een dotje !!!!

Renske Muller zei

Hoi Corina.
Wat een geweldig mooie beer.Ik vind hem supermooi.

Knuf van Rens