donderdag 28 februari 2013

weer wat nieuws

Hallo allemaal,

Het heeft even geduurd voordat ik weer wat nieuws laat zien.Ik heb besloten om weer twee keer in het jaar te proberen om deel te gaan nemen aan een poppen en beren beurs.Jaren geleden heb ik verschillende keren deelgenomen aan beurzen,maar de laatste jaren kon dat niet meer, soms lopen de dingen niet zo zoals je zou willen.
Ik ga op tweede paasdag naar Rotterdam daar is een beurs in de cruiseterminal van de holland amerikalijn,en in Oktober naar de Brabanthallen in den bosch deze beurzen worden georganiseerd door www.niesjewolters.nl.

Maar goed nu wat foto's van mijn nieuwe creatie's ik heb nog twee beertjes gehaakt de ene is zo'n 20 centimeter zittend en de andere zo'n 15 centimeter.
ik heb ze gehaakt van baby alpaca garen dus zijn ze ook superzacht.

Ik heb ook weer een andere tik erbij wat ik ook heel leuk vind om te maken,het omhaken van kaarten.


 
Ik heb voor de beurs ook heel wat nieuwe jurkjes gemaakt ,die laat ik de volgende keer wel zien ik moet daar nog foto's van maken.
Nou fijne dag verder allemaal en ik hoop dat de lente niet meer zolang op zich laat wachten.Liefs Corina

6 opmerkingen:

hester horden zei

Je hebt er een leuke tik bij gevonden hoor..echt gaaf ♥
En je beren zijn super gaaf
Lieve groet Hester

Atelier Valerie © zei

Dit zijn twee prachtige gehaakte beertjes,
ze zien er zo schattig en lief uit!
Nog een gezellige avond,
liefs Valerie ♥

sharon's shabby creations zei

Wow helemaal te gek zeg!!! Als ik op de beurs kom wil ik zeker een kaart bij je kopen!!! Ben erg benieuwd naar je nieuwe spulletjes!!

Lieve groetjes Sharon

Brie Binnendijk zei

Wat lief die twee kleine beertjes, en de kaarten zijn ook echt mooi. Ik heb pas nog kaarten met kant er om gemaakt. maar zo er om heen gehaakt is ook echt heel erg mooi. Ik vind dat beertje met dat lieve jurkje in je header ook zo,n schatje.
Lieve groetjes Brie

Renske Muller zei

Hoi Corina.
Wat een schatjes de beren. Zo lief.
En wat een leuk idee om kaartje te omhaken. Dat geeft een heel chic idee.
Knuf van Rens

kyoko ishida zei

hi. im living in Kyoko Japan.

They are colorful and sooo cute!

Pretty clothes are sold for here.

really lovely! please look.

http://bit.ly/16fMtaP