vrijdag 26 april 2013

baasje helpen

Hallo mijn naam is Kees en ben drie jaar oud,gisteren was het nog lekker weer en kon ik lekker buitenspelen.Maar vandaag is het niet zo lekker buiten en als ik ergens een hekel aan heb is het aan regen ,dan wordt ik nat en dat vind ik niet zo lekker(ik ben een kater maar heb eigenlijk ook wel vrouwelijke trekjes :-) .
Nu is mijn vrouwtje altijd wel aan het knutselen en daar hou ik ook zo van,lekker spelen met de bolletjes wol en er is ook altijd wel een klosje garen te vinden waar je zo leuk mee kan spelen. Nu heeft ze ook zo'n wit ding op tafel staan en ben ook best wel nieuwsgierig hoe dat werkt,er brand een lampje en er zit zo'n ding aan wat de hel tijd op en neer gaat ik probeer dat te pakken maar volgens mij vind mijn vrouwtje dat niet zo leuk.Ik hoop eigenlijk dat het snel weer lekker weer wordt en ik weer lekker buiten kan spelen.Mijn vrouwtje heeft ook nog foto's van me gemaakt.



Mijn vrouwtje wenst jullie allemaal een fijn weekend.
Liefs en een knuffel van Kees♥♥♥♥♥

8 opmerkingen:

Brie Binnendijk zei

Ach wat een lieve foto,s van Kees. Die verveeld zich binnen ook niet zo te zien. Maar buiten is natuurlijk nog veel leuker! Hopelijk krijgen we weer snel het mooie lente weer terug! Jij ook een heel fijn weekend! lieve groetjes Brie

zeeuwsmeisje zei

Ha ha wat herkenbaar die malle beesten. Ik hoop ook weer snel weer war zon te zien. Een heel fijn weekend.
gr lisette

sharon's shabby creations zei

Hoi Corina,

Wat een schattig beestje zeg!!! En wat een lieve foto's!! Ook voor jou een mooi weekend toegewenst!!

Veel liefs Sharon

Kays Kids zei

Dear pussy cat, You love that machine don't you. I hope the sun comes out so you can curl up and sleep in a nice warm patch.
Hugs Wilbur

Renske Muller zei

Hoi Kees en Corina.
Wat een lieverd ben je.Lekker op onderzoek uit. Ik hoop nog heel veel foto,s van je te zien.
Hele dikke knuf van Rens

nelleke zei

Ach...............wat schattig!!! hihi...leuk toch zòn hulp...Echt een dotje om te zien!


liefs en fijn weekend,

Nelleke

Luna und Luzie zei

So sweet ! He had to investigate the sewing machine !
My cats are so curious too :)

♥ Stefanie

Marijke van Ooijen zei

Ohhh...wat een een heerlijke snoezepoes hahaha...
Toffe foto's heb je hiervan gemaakt!

Liefs,
Marijke