zondag 7 april 2013

Bella

Hallo allemaal,

Ik wil als eerst alle nieuwe volgers welkom heten stel het zéér op prijs dat jullie mij volgen.
Ik ben weer een beetje bijgekomen van de beurs op tweede paasdag,ik moet zeggen dat ik het heel leuk heb gevonden om weer deel te nemen aan een beurs dus een weekje daarna bijkomen heb ik daar wel voor over.
Ik heb van de week een hondje gemaakt (ben er alleen nog niet over uit wat voor ras het is:-),het zou een buldogje moeten zijn).Ik moet nog het één en ander veranderen aan het patroon ,maar vind hem toch wel leuk geworden.
Haar naam is Bella en is handgemaakt en heeft een jurkje aan met daaronder eentule rokje.

Liefs Corina

5 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Wat voor ras het ook is het is een dotje om te zien.
gr lisette

Jenneke van Maurik zei

wat het ook is, tis een dotje zeg ♥ prachtig gemaakt
lieve groet jenneke

sharon's shabby creations zei

Hoi Corina,

Wat een mooie je Bella heb je gemaakt!! Nou van dat bijkomen heeft je goed gedaan want je hebt alweer een geboorte achter de rug!!! Ik vond het wel een top beurs zeg, en vonden de meiden het ook leuk om zo'n beurs dag mee te maken? Ik kijk weer uit naar je volgende creaties!!!

Veel liefs Sharon

Kays Kids zei

A very sweet little girl

Renske Muller zei

Hoi Corina.
Wat is ze mooi. En haar naam Bella,dat past helemaal bij haar.
Dikke knuf van Rens