zondag 21 april 2013

hebben jullie even?

Hallo allemaal,

Heb even een paar weken niets op mijn blog gezet,maar ik heb zeker niet stil gezeten.
Dus daar gaan we,Heb nog een haas gemaakt net zo groot als uit de vorige post en ze heeft een broderie rokje aan.
Dan heeft ze ook een klein broertje gekregen en is de helft zo groot.
Ook is er nog een grote zus bij gekomen ze is iets anders dan de vorige hazen,ze heeft namelijk een tussenstuk in haar hoofd,dat hadden de andere niet.

Ook heb ik nog twee beertjes gemaakt deze is zo'n twintig centimeter groot

de laatste is een minibeer van zo'n15cm groot.
Ik hoop dat jullie ze mooi vinden.
Liefs Corina

5 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

Wat maak je toch schitterende dingen. Om jaloers op te worden zo lief.
gr lisette

sharon's shabby creations zei

Hoi lieve Corine,

Wat een prachtige dotjes heb je nu gemaakt!!!! En wat heb je hart gewerkt niet normaal zeg!!! Ik doe over een beesje wel een maand en jij gaat als een speer!!!! Heel veel succes met je nieuwe aanwinsten!!

Veel liefs Sharon

Brie Binnendijk zei

Hoi Corine
Zo die zijn echt heel erg mooi en lief om te zien. Vind ze echt knap gemaakt, ik doe je dat niet na hoor! De kleertjes zijn ook echt schattig bij de beertjes en haasjes.
Lieve groetjes Brie

Renske Muller zei

Hoi Corina.
En of ik ze mooi vind. Ik heb zitten zwijmelen. Wat zijn ze lief.
Dikke knuf van Rens

Marijke van Ooijen zei

Hay lieve meid,

Wat een toffe konijnen familie...
Ze zijn stuk voor stuk zo lief om te zien.
En een complimentje voor je kleine berenkindje,
haar jasje is het einde...

Lieve groetjes,
Marijke