zondag 19 mei 2013

Nieuwe beren

Hallo allemaal ,
Ik heb weer even tijd gevonden om nieuwe foto's te maken van nieuwe beertjes.
Hier komen ze dan

Het beertje hierboven is gemaakt van katoen en het neusje is gevilt hij is zo'n 30 centimeter groot.
 
Deze is gemaakt van viscose de stof was wit maar heb hem met koffie een beetje vintage gemaakt ze heeft zelfgemaakte schoentjes aan van vilt.
De beer hierboven is ook gemaakt van viscose en ook met koffie wat oud gemaakt het jurkje en haarband zijn ook door de koffie gehaald :-)

 
Het beertje hierboven is gemaakt van mohair en kan zelfstandig staan door haar schoentjes.
Deze beer is wat groter dan de andere beertjes ze is zo'n 40 cm groot.
De kleren van de beren zijn ook allemaal zelf gemaakt.
Nou dat waren ze weer er liggen er nog een paar te wachten om afgemaakt (raar woord he) dus volgen er snel weer nieuwe foto's.Allemaal nog een fijne pinksteren en hopen dat het morgen ook nog een beetje goed weer blijft,volgens mij wordt het deze week weer koud.
♥♥♥♥♥Liefs Corina
 

7 opmerkingen:

Het lieve hemeltje. zei

Hai Corina,

Je beertjes zijn weer superschattig geworden...en ik wens je ook een fijne tweede Pinksterdag toe en laten we hopen dat het net zo mooi word als vandaag.
Ik wens je veel succes met het afmaken van je beren hihi.

Liefs, Ciska

Anja zei

Mooi, lief, schattig !!!

jokie de beer zei

Ze zijn stuk voor stuk prachtig en hebben een heel groot heb factor
groetjes joke

sharon's shabby creations zei

Hoi Corina,

Wat ben je weer hard bezig geweest!!! Ik ben nog steeds even rustig aan aan het doen met knutselen gewoon veels te druk met mijn kleine jongen!! Ga zo door want ze zijn weer beeldig!!

Veel liefs Sharon

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corina,

Wat een lieve beesies heb je toch weer gemaakt.
Ik vindt altijd dat je de berenkindjes zo leuk
aankleed!
Ik zou jou berenkindjes allemaal wel een dikke knuffel
willen geven..haha..

Ik wil je een fijne week wensen,

Liefs,

Marijke

Marijke van Ooijen zei

Lieve Corina,

Wat een lieve beesies heb je toch weer gemaakt.
Ik vindt altijd dat je de berenkindjes zo leuk
aankleed!
Ik zou jou berenkindjes allemaal wel een dikke knuffel
willen geven..haha..

Ik wil je een fijne week wensen,

Liefs,

Marijke

Antoinette zei

Wat een mooie beren maak jij ♥
Liefs, Antoinette