donderdag 6 juni 2013

Snuffie

Hallo allemaal,
Dit snuffie een malthezer van 8 jaar jong
Vorige week heb ik bij haar een knobbel ontdekt links bij haar ribbenkast zo groot als een walnoot.Ben maandag met haar naar de dierenarts geweest en daar hebben ze een biopt gedaan,de dierenarts wist ook niet precies wat het was het kon een vetbult zijn of een ontsteking of in het ergste geval een tumor.Nu kreeg ik gisteren de uitslag van de dierenarts met helaas het nieuws dat het waarschijnlijk om een tumor gaat.Een kwaadaardige tumor.Maandag gaat ze onder het mes en gaan ze het onderzoeken hoe of wat.ik moet zeggen ik ben er helemaal kapot van en ben blij als het maandag voorbij is,sommige mensen zeggen het is maar een hond en dat weet ik ook wel maar het is wel Mijn hond,mijn steun en toeverlaat zij weet precies wanneer ik me niet goed voel en ze wijkt geen moment van mijn zijde.Vier jaar geleden nu alweer was ze niet van mijn weg te slaan toen ik ziek werd en ze is altijd bij me.Mijn maatje zeg maar.
Ik ga er van uit dat het mischien best wel mee gaat vallen maar ja ,je weet het nooit.
Heel verhaal maar moest het even van me af schrijven.
Ik wens jullie allemaal een fijn weekend en geniet van het mooie weer.
Liefs Corina ♥♥♥

9 opmerkingen:

Anja zei

Ik weet er alles van hoor, hoe je in de rats kunt zitten om je hond !
Positief blijven denken, sterkte !!
Laat je maandag even horen hoe het gegaan is ?
Knuf voor jou en je maatje :-)

Moos zei

Sterkte meis! We duimen en hopen op een goede afloop hoor!
Niks ergers dan dat je beestje wat mankeert :-(

zeeuwsmeisje zei

Oooohhh corina wat een naar bericht. Hopelijk gaat de operatie goed en doorstaat ze het allemaal goed. Knuffel haar nog maar lekker en blijf postitief. Naar welke dierenarts ga je? wij gaan altijd naar de dierenkliniek in de scheeringlaan. Zulke vriendelijke mensen.
gr lisette

"Création" zei

Ach.....Corina, dit is echt behoorlijk schrikken zeg.
je kan zo'n lief kameraadje
gewoon niet missen.

Ik ga voor je duimen hoor, en
hoop dat het mogelijk is de tumor
in z'n geheel te verwijderen.
Wat naar toch, en heel goed dat
je het van je afschrijft hoor.

Veel sterkte meis,

Liefs,
Josephine

Anneke zei

Och lieve Corina wat een verdriet is dat. Ik kan me helemaal voorstellen wat voor een verdriet dat geeft hoor. Natuurlijk hou je van haar. Ik hoop echt van harte dar]t het allemaal meevalt.
Een dikke knuffel van mij
Liefs Anneke

Antoinette zei

Oei, dat is zeker schrikken.
Ik heb het bij mijn honden ook verschillende keren meegemaakt.
We duimen op een goede afloop.

Wateringen zei

Heey meisje,

Ja dat is schrikken....meisje toch!
Je steun en toeverlaat, ja dat is altijd zo erg!

Ik hoop dat de operatie van je lieve hondje
voorspoedig mag verlopen..en dat ze de tumor
in zijn geheel kunnen verwijderen.

Ik zal aan je kleine Snuffie denken maandag, en
wil je heel veel sterkte wensen..

Liefs,
Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com

Knillie Bears zei

Dank je wel voor al jullie lieve reacties vind het superlief.
Kiefs corina♥♥♥

't Glimmenhofje zei

Hoi Corina, ik lees toevallig net je berichtje over je hondje en als het dus goed is, is hij vandaag onder het mes gegaan. Ik hoop dat alles goed gegaan is en dat hij voldoende zal herstellen en dat de tumor in zijn geheel weggehaald zal zijn. Ik weet niet of honden dan ook nog na bestralingen krijgen of niet, maar ik hoop dat hij er goed uit zal komen. Ik duim voor je! En ik vind het een beetje een slappe opmerking om te roepen "het is maar een hond"?? Hoezo?? Dat zeg je toch ook niet van je kind, zo van ach je hebt toch nog zat andere kinderen over? Ik bedoel maar... het is een dier waar je erg aan gehecht bent en liefde aan geeft en daar hoop je het beste voor. Ik hoop met je mee! Heel veel sterkte en ik hoor graag hoe het is gegaan vandaag... Hartelijke groetjes, Joyce.