zondag 4 augustus 2013

Daar zijn we weer

Hallo allemaal,
het is alweer even geleden dat ik wat op mijn blog heb geplaats.
Door het warme weer kan ik niet zoveel als ik zou willen.
maar heb wat foto's gemaakt van mijn nieuwe dingen.
Hieronder een foto van mijn speldenkussen.

ook heb ik nog een beertje gemaakt ,alles is zelf gemaakt ook de schoentjes.
Zomers maak ik weinig beertjes en doe ik graag wat andere dingen,ik heb ook dingen gemaakt met hotfixsteentjes dat zijn van die glittertjes,ik ben niet zo van de bling bling,maar heb er schilderijtjes van gemaakt ,ik zal de  volgende blogpost er wat van laten zien.
Samen met Dick (mijn man) hebben we een loungebank gemaakt,we hadden dat een keer bij eigen huis en tuin gezien maar hebben er een eigen draai aangegeven.De binnenkant is gemaakt van 7 pallets en buitenom hebben we tuinhout getimmerd.
Ik heb de zit kussens bekleed met waterafstotende stof,de kussens zijn van ons oude matras we hadden een nieuwe boxspring gekocht ,dus hadden we het oude matras over.
Ik heb om wat kussens hoesjes om gemaakt en dit is het resultaat.
 
de bank is 2.40 breed en 80 cm diep en het zit zo heerlijk we hebben er dan ook al heel wat uurtjes op gezeten.De pergola hadden we vorig jaar al gemaakt en daar groeit nu de druivenstruik overheen.
Ik ben deze week begonnen met het haken van mijn eerste plaid,ik maak hem met het nieuwe garen van Stylecraft special hij is van 100 procent acryl maar is zo lekker zacht een heel fijn garen dat verkrijgbaar is bij echtstudio.Daar staat een pakket van een regenboog plaid ,ik haak het alleen met een andere steek.Ik haak hem wel in de zelfde kleuren.Ik ben al een eindje op weg maar heb nog wel even te gaan.
zo'n plaid is toch heerlijk om over een paar maanden weer lekker op de bank te hobbyen en dan een lekker warme deken over je heen te hebben,maar voorlopig is het daar nog wel wat te warm voor.Nou dat was ie weer geniet nog allemaal van het mooie weer en de vakanties.
 
Liefs Corina♥♥♥

5 opmerkingen:

sharon's shabby creations zei

Lieve Corine,

Wat heb je toch weer een prachtige dingen gemaakt en wat een mooie tuinbank!!! Jullie hebben beiden geen linkerhanden!! Wat een leuk om weer een blogpost van je te lezen. Ik ben begonnen met vilten en het is idd super leuk!! Bedankt voor alle tips in ieder geval!!

Een fijne week toegewenst en ik kijk natuurlijk weer uit naar je volgende post.

Veel liefs Sharon

jokie de beer zei

Wat heerlijk toch als je zulke mooie beertjes kunt maken, ik vind ze zo prachtig.
en wat een pracht van een tuinbank.
En ook je deken wordt prachtig/
Heb weer genoten van wat je met ons hebt gedeeld.
groetjes Jokie

Anja zei

Wat mooi allemaal weer !!
En leuk dat je ook aan een deken bent begonnen, mooie kleurtjes zo !!!

Hannah Baum zei

Och wat een leuke beertjes allemaal zeg!

Anoniem zei

Hallo Corine,

Hoe gaat het met je hondje Snuffie?

Wat leuk om weer een post van je te lezen en je prachtige creaties te zien.
Je maakt erg mooie beertjes en de gehaakte dieren zijn ook zo leuk, maar ik ben erg benieuwd hoe het met je hondje gaat.

Groetjes Hella