dinsdag 13 augustus 2013

Lampekapje

Hallo allemaal,
Heb weer even zitten freubelen.Ik was afgelopen donderdag naar de veluwse markt in Barneveld geweest en daar was een leuk winkeltje  met allemaal brocante dingetjes en zag daar ook hele leuke lampekapjes.Dus éénmaal thuis ben ik gaan proberen om het zelf te gaan proberen en ik moet zeggen het is me aardig gelukt .Ik heb er twee gemaakt en op een kaarsen kandelaar gezet en daarin theelichtjes (op batterijtjes).

Morgen plaats ik nog een foto van mijn deken die ik aan het maken ben.
 
Groetjes Corina

2 opmerkingen:

Atelier Valerie © zei

Zo een prachtig lampekapje ...
helemaal mijn stijl ...
de afwerking, het stofje ...
die vintage toets ...
Nog een fijne dag,
lieve groetjes, Valerie ♥

Wateringen zei

Hay Carina,

Geweldig lampekapje is het geworden...
Wat een mooie stof heb je gebruikt, die
kleur is prachtig!

Liefs, Marijke
www.marijkevanooijen.blogspot.com