dinsdag 20 augustus 2013

Plaid of toch een sprei?

Hallo allemaal,
drie weken geleden ben ik begonnen met het haken van een plaid.Heb een pakket besteld bij Echtstudio met patroon erbij .Het patroon was een ripple steek en ik denk ik maak er een granny stripe van,niet bij nagedacht dat de grote dan anders uit zou vallen.
Dus het aantal steken gehaakt die in het patroon stond,dan zou hij zo'n 1.30 breed worden en zo'n 2.00 meter hoog worden.Maar nu is hij zo'n ruim 2. meter breed geworden dus een hele lap,en hij wordt zo'n 2.00 meter hoog ,dus het is als ware gewoon een sprei geworden.Ik heb nu 122 toeren gedaan en er moeten er nog wat bij.Ik kwam erachter doordat ik wol tekort kwam,maar ben er best wel trots op want zo'n groot project komt meestal in de kast terecht.Nu nog denk een weekje doorhaken en dan de sierrand en dan is hij klaar.Krijg het in ieder geval niet koud van de winter ;-)
Groetjes corina♥♥♥

7 opmerkingen:

Jenneke van Maurik zei

woww dat is zeker iets om trots op te zijn, enorm mooi♥

liefs jenneke

JoJo zei

Mooi zeg en terecht dat je trots bent

Anneke zei

Wat een gezellige kleurtjes. Knap van je zeg. Ziet er heel mooi uit.
Liefs Anneke

Antoinette zei

2 Meter breed ! Respect.
Hij word prachtig :)

Patricia Cocobeads zei

Wat is ie PRACHTIG!!!!

Anja zei

Ohhhhh wat heb je dat snel gedaan !!!!
En wat is hij mooi geworden !!!
Hoe bevalt het garen ??? Ik ben er zelf heel enthousiast over.

.♥.Gaby.♥.Homestyle.♥.. zei

Prachtig♥ je gehaakte sprei♥ en wat een werkje♥ is dit ook mooie kleurtjes ♥..;)
Bedankt♥ voor je lieve♥ berichtje Lieve♥ groetjes Gaby..♥