zondag 20 oktober 2013

Even een paar fotootjes

Hallo allemaal,

Hierbij een paar fotootjes van wat ik de afgelopen weken heb gemaakt.
Af en toe vind ik het fijn om een priegelwerkje te maken.
Ik was begonnen met een doopjurkje te haken en was van plan om hem hier in de woonkamer aan een kapstokje te hangen.maar ineens schoot me te binnen dat ik nog een pop ineen doos had liggen,ik heb haar zo'n 9 jaar geleden gekocht omdat ze rood haar had,nu waren mijn dochters toen ze kleiner waren ook roodharig ,niet zo knalrood hoor, meer naar het kastanjebruin ik werd op straat altijd aangesproken hoe ze aan die mooie kleur kwamen.Dus ik heb de pop toen gekocht omdat ze aan het zeuren waren ,want ze wilde nog wel een zusje hebben ;-).Maar zo'n pop vonden ze toch maar niets.Maar goed hier even wat foto's.


Ook heb ik een muis gemaakt van stof.


 
Nou fijne dag allemaal weer en tot de volgende keer.
Groetjes Corina♥♥♥

3 opmerkingen:

sharon's shabby creations zei

Hey Corine,

Wat een lieve spulletjes allemaal weer!!!! Ben er natuurlijk weer helemaal weg van!!! En dat jurkje heb je echt erg mooi gemaakt!!!

Veel liefs Sharon

Kays Kids zei

Hi Corina, I think the dress is beautiful. I have a son with red hair so I have a soft spot for children with red hair.
Hugs
Kay

Anneke zei

Ik wilde dat ik net zo creatief was als jij. Wat heb je dat mooi gemaakt.
Lieve groet Anneke