zondag 1 december 2013

Beetje kleurloos maar zo leuk om te maken

Hallo allemaal,

We lopen weer langzaam richting de kerst wat gaat de tijd toch snel.
Zo ben je een plaid aan het haken met 30 graden en zo zit je lekker warm onder je plaid omdat het toch af en toe wel frisjes is.
Ik moet zeggen ik vind het wel een heel gezellige tijd lekker vroeg donker kaarsjes aan haakwerkje erbij de kachel lekker warm,ik hou dr wel van.
Ik ben de laatste tijd met wat fijnne haakwerkjes bezig met naald 1.5 en ik vind dat zo leuk om te doen je bent alleen wat beperkt met je kleuren daarom is het wel wat kleurloos.

Ik heb twee engeltjes gehaakt het zijn eigenlijk kerstboom toppers maar heb ze op een flesje gezet en daar lampjes onder gedaan het is alleen niet zo goed te zien op de foto.

Ik ben ook begonnen met muizenhangers(ik heb wat met muizen :-).
Ik heb de kopjes geboetseerd en die op een dennenappel gemaakt.
Ik zal van de week meer foto's plaatsen als ik ze er beter op kan krijgen op de foto.
In het echt zijn ze véééél leuker.

.
Hieronder een foto van een gehaakte kop en schotel
Nou dat was het weer,ik wens jullie allemaal een fijne week en tot de volgende keer.
Liefs Corina♥♥♥

6 opmerkingen:

zeeuwsmeisje zei

oooohhh corina wat een lief muisje zoals je misschien wel weet ben ik ook een echte muizengek en ook op engeltjes ben ik dol. Deze post is dus helemaal mijn ding. Vind de kleuren ook prachtig.Geniet lekker van deze dagen ik heb ook al de kaarsjes aan, de gordijnen dicht en lekker knus binnen zitten. Heerlijk!
liefs lisette

Mijn kleine wereld zei

Ik hou ook zo van die winterse gezelligheid en zeker met één of ander handwerkje in de zetel.
Wat zijn je engeltjes mooi geworden, daar zal wel beslist veel werk aan gehad hebben! En dan je lieve muisjes, toeval wil dat ik er ook zo ééntje gemaakt heb, maar dan met een belletje en een berenkopje. Geniet nog van de knusse kerstmaand!
Liefs,
Christelle

Brie Binnendijk zei

Wat leuk Corina. Die muisjes vind ik echt heel erg mooi gemaakt. En de engeltjes zijn ook echt schattig. Dat zal best wel heel mooi zijn met de lichtjes er onder. ik vind dit ook altijd een gezellige tijd.
Lieve groetjes Brie

Anneke zei

Wat zijn die engeltjes schattig zeg. Wat lijkt me dat een enig werk zeg. Als je dan kijkt zo groots het resultaat is. Daar kun je dan echt van genieten he?
Liefs Anneke

Anneke zei

Wat zijn die engeltjes schattig zeg. Wat lijkt me dat een enig werk zeg. Als je dan kijkt zo groots het resultaat is. Daar kun je dan echt van genieten he?
Liefs Anneke

"Création" zei

Wat enig Corina, de eingeltjes
zijn zo lief en het lijkt me erg
leuk als daar licht doorheen schijnt.

De muizenkopjes zijn ook al leuk,
en best klein, of het moeten
grote dennenappels zijn. Maar heel
leuk is het.

Zo knap ook hoe je dat kop en schoteltje hebt gehaakt.

heerlijk hé zo bezig zijn met
dit soort dingen.

Liefs,
Josephine