zondag 15 december 2013

doilys

Hallo allemaal,

Ik ben de afgelopen weken bezig geweest met het maken van doilys.
Het is een precies werkje maar zo leuk om te doen echt die ouderwetse dingen van vroeger,oeps wat klinkt dat in één keer oud :-) en het staat zo leuk op een tafeltje.
De eerste is een kleedje van zo'n ongeveer 25 cm doorsnee.
De tweede is een stuk groter en zitten heel veel uurtjes in maar het resultaat is zo mooi,ik moet hem alleen nog opspannen.De tweede van het grootste kleedje is in de maak mijn oudste dochter is aan het sparen voor haar uitzet en ze vond ze toch wel heel mooi,maar het moesten er wel twee zijn.Ik heb haar trouwens aangestoken met het haakvirus,ze is met een plaid begonnen en vind het heel erg leuk om te doen.Als hij afkomt zal ik een foto er van plaatsen.
Het bovenstaande kleedje is zo'n 80 cm groot geworden.
 
Nou fijne dag verder allemaal.
Liefs Corina♥♥♥
 

4 opmerkingen:

Anneke zei

Dat haak je zeker met haaknaald 1 he. Het is prachtig. Wat een werk zeg.
Nog een fijne zondag liefs Anneke

Kays Kids zei

Your doily's are so pretty. You have done a great job.
Hugs

Brie Binnendijk zei

Wat mooi en zo fijntjes. Vind dat echt knap. Ik hoop dat ook ooit eens te leren.
Lieve groetjes Brie

Mijn kleine wereld zei

Dit zijn twee juweeltjes geworden, echt mooi!
Groetjes,
Christelle