maandag 23 december 2013

Hallo allemaal,

Dit is denk ik het laatste blogje van dit jaar ,het zit er bijna weer op het jaar.Wat gaat de tijd toch snel.
Ik ben een aantal weken geleden begonnen met de deken die al veel voorbij komt op blogger en facebook.Op facebook doen er veel mee met de https://www.facebook.com/groups/516439688378675/

Het is de bedoeling dat ze elke week een aantal toeren haken,maar daar ben ik te ongeduldig voor ,dus ik ben begonnen met het engelse patroon.

Ik ben nu bij de 55e toer dus heb nog even te gaan.Ik haak hem in de originele kleuren.
 
Ik wens jullie allemaal hele fijne Kerstdagen en een heel gelukkig en gezond en creatief 2014.
Ook wil ik jullie bedanken voor jullie reacties en lieve woordjes.
Tot volgend jaar.
 
Liefs Corina ♥♥♥
 

4 opmerkingen:

"Création" zei

Hoi Corine,

Ongelooflijk MOOI gaat je deken worden. Een hele klus maar zeker de moeite waard. Ik vind de kleurstelling prachtig en ook de steken en patroontjes.

Wens jou en allen die je lief zijn fijne Kerstdagen toe, en alle goeds voor 2014!!!

Lieve groetjes,
Josephine

Anja zei

Prachtig al, je deken !!! En wat is ie leuk om te haken hë.
Fijne feestdagen en een creatief 2014 :-)

Mijn kleine wereld zei

Wat is je deken mooi, ik vind de kleuren echt prachtig!
Fijne kerstdagen en een voorspoedig 2014 vol haak- en ander creatief genot!
Groetjes,
Christelle

Patricia Cocobeads zei

Hoi Corine,
Wat ben je al ver! Hij si super mooi zo in die orginele kleuren.
Nog heel veel haakplezier en heel erg leuk dat je hem op mijn bolg gelinkt hebt :-)
Groetjes Patricia