zondag 19 januari 2014

Olifantjes!!!!!!!!!!!!!

Hallo allemaal,
Ik wil jullie twee van mijn nieuwe creaties laten zien.Het zijn dit keer olifanten geworden.
De eerste is een grote olifant geworden.Hij is gemaakt van katoen en daarna in de latex(muurverf)gegaan ,drie lagen en daarna met een laag acrylverf (licht bruin)En daarna in de patina gezet ,daar krijg je een antieklook van.Het rompertje is van de zeeman en door de koffie gegaan en een foto uitgeprint en een kantje erlangs.
De schoentjes zijn ook van de zeeman die waren rose ,die heb ik ook met acrylverf gedaan en de zooltjes zwart gemaakt en ook in de patina.


Op de onderstaande foto's staat een gehaakt olifantje.Het patroon is van https://www.etsy.com/nl/transaction/175890001?ref=fb2_tnx_title.
Als je op de link klik kom je in haar etsy shop.
 
 


De foto's van het gehaakte olfantje zijn niet zo duidelijk de kleuren zijn in het echt veel mooier.
Fijne zondag allemaal.
 
Liefs Corina

9 opmerkingen:

Margaret zei

Wat een mooie olifantjes. Wat een werk is dat, maar wel de moeite waard.

Simonne's fantasiestudio zei

Ik ben verbaasd over het effect van die verven van de grote olifant, ik dacht dat je dit enkel met paverpol of powertex kon doen....hij ziet er geweldig uit !
groetjes,
Simonne

Anneke zei

Olifantjes zijn mijn lievelingsdieren. Wat heb je dat mooi gemnaakt. Ik kijk er met verbazing naar.
Liefs Anneke

"Création" zei

Ohhh Corina, jij kan ook alles
maken hé, ENIG zijn deze twee
olifanten. Heel mooi ook de
bewerking van die grote. Een
behoorlijk werkje maar met een
groots resultaat.

Wens je een fijne week toe,

Liefs,
Josephine

Pink Veen zei

wat ontzettend leuk! Pink

Brie Binnendijk zei

wat leuk Corina. Wat heb je dat knap gemaakt die olifantjes. En die schoentjes van de zeeman vind ik zo ook echt helemaal leuk. zijn net oude schoentjes. Echt lief deze olifantjes.
Lieve groetjes Brie

Conni zei

Sehr schöne Kreationen! Elefanten gefallen mir sehr!

sharon's shabby creations zei

Lieve Corina,

Wat erg leuk zeg allemaal weer!!!
Je olifantjes zijn erg mooi!! En wat een leuke techniek zal wel enorme klus zijn geweeest!!

En dat gehaakte olifantje echt te lief!! Zo mooi gemaakt !!

En de foto is misschien niet duidelijk maar dat wil niet zeggen dat de schoonheid hierbij is weggenomen!!

Ga zo door!!

Veel liefs Sharon

Anja ChériesCrochet zei

Wat mooi en wat een werk. Heb zoiets nooit eerder gezien. Heel apart